Formularz reklamacyjny

.
ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI.

  1. UWAGA !!! DYSTRYBUTOR U KTÓREGO PRODUKT ZOSTAŁ ZAKUPIONY * - WPISUJEMY FIRMĘ – SERWIS, KTÓRY SPRZEDAŁ REKLAMOWANY PRODUKT DO KLIENTA OSTATECZNEGO ( UŻYTKOWNIKA ).

  2. Niniejsze zgłoszenie reklamacyjne jest reklamacją z tytułu gwarancji jakości opony udzielonej przez producenta.

  3. Do reklamacji przyjmujemy tylko opony zakupione w Naszej firmie. Nie dotyczy to opon grupy Continental.

  4. Prosimy przed zgłoszeniem reklamacji o zapoznanie się z warunkami gwarancji dostępnymi na naszej stronie internetowej autogum.com i respektowanie zapisów w nich ujętych.

  5. Proces reklamacyjny zostanie rozpoczęty w dniu, w którym reklamowane produkty znajdą się w Naszym Dziale Reklamacji w Krakowie, ul. Dekerta 16.

  6. W przypadku uznania reklamacji, reklamujący otrzymuje rekompensatę na zasadach udzielonej gwarancji, a opona przechodzi na własność gwaranta.

  7. W jednym zgłoszeniu prosimy wpisywać tylko produkty o tym samym rozmiarze i/lub użytkowane na tym samym pojeździe.

  8. Opony m.in.: przebite, przecięte, naprawiane, pogłębiane, "poząbkowane", uszkodzone w stopniu uniemożliwiającym analizę, z rozerwaniami, wyszarpaniami i "wybijaniami" w bieżniku nie są objęte gwarancją.

  9. Gwarancja nie obejmuje opon o zużyciu bieżnika poniżej głębokości TWI (opon Aufine; Autogrip; Barkley poniżej 50%bieżnika) oraz opon naprawianych bez względu na sposób i zakres naprawy oraz na podmiot który ja wykonywał.

  10. Prosimy przed zgłoszeniem reklamacji o zapoznanie się z warunkami gwarancji dostępnymi na naszej stronie internetowej autogum.com i respektowanie zapisów w nich ujętych.

  11. Na reklamowanych oponach proszę zaznaczyć miejsce występowania zgłaszanej usterki. Bez zaznaczenia miejsca występowania usterki reklamacja nie będzie rozpatrywana ( nie dotyczy reklamacji opon na bicie, wibracje ).

  12. Opony oraz felgi przekazywane do reklamacji muszą być czyste .

  13. Tel. kontaktowy 12/21 14 285; kom.+48 515 26 13 13.


Instrukcja wypełniania formularza reklamacyjnego


Autogum

  • UWAGA !!! DYSTRYBUTOR U KTÓREGO PRODUKT ZOSTAŁ ZAKUPIONY * - WPISUJEMY FIRMĘ – SERWIS, KTÓRY SPRZEDAŁ REKLAMOWANY PRODUKT DO KLIENTA OSTATECZNEGO ( UŻYTKOWNIKA ).


  • UWAGA !!! JEŻELI REKLAMOWANY PRODUKT JEST DO ODBIORU POD INNYM ADRESEM NIŻ PODANY ADRES ZGŁASZAJĄCEGO REKLAMACJĘ TO PROSZĘ WŁAŚCIWY ADRES ODBIORU WPISAĆ W POLU "UWAGI" .

  • Załącznik

    Dopuszczalne typy plików: gif, jpg, jpeg, png, mp4, doc, docx, xls, xlsx, pdf, txt, zip, ods, odt. Maksymalny rozmiar pliku to 20MB.

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Auto-Gum Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Krakowie, ul. Dekerta 16. Podanie danych jest dobrowolne ale konieczne w celu rozpatrzenia reklamacji.Wypełniając obowiązek informacyjny informujemy, że Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO (UODO) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą dostawcy usług zaopatrujących naszą firmę w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne (dostawcy usług teleinformatycznych, oprogramowania, firmy kurierskie i pocztowe, obsługa prawna i windykacyjna) a także jeśli zajdzie taka konieczność również producent reklamowanego towaru. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Kontakt do inspektora ochrony danych w Auto-Gum Sp. z o.o. Sp. k.: iod@autogum.com