UWAGA !!! DYSTRYBUTOR U KTÓREGO PRODUKT ZOSTAŁ ZAKUPIONY * - WPISUJEMY FIRMĘ – SERWIS, KTÓRY SPRZEDAŁ REKLAMOWANY PRODUKT DO KLIENTA OSTATECZNEGO ( UŻYTKOWNIKA ).
Niniejsze zgłoszenie reklamacyjne jest reklamacją z tytułu gwarancji jakości opony udzielonej przez producenta.
Do reklamacji przyjmujemy tylko opony zakupione w Naszej firmie. Nie dotyczy to opon grupy Continental.
Prosimy przed zgłoszeniem reklamacji o zapoznanie się z warunkami gwarancji dostępnymi na naszej stronie internetowej autogum.com i respektowanie zapisów w nich ujętych.
Proces reklamacyjny zostanie rozpoczęty w dniu, w którym reklamowane produkty znajdą się w Naszym Dziale Reklamacji w Krakowie, ul. Dekerta 16.
W przypadku uznania reklamacji, reklamujący otrzymuje rekompensatę na zasadach udzielonej gwarancji, a opona przechodzi na własność gwaranta.
W jednym zgłoszeniu prosimy wpisywać tylko produkty o tym samym rozmiarze i/lub użytkowane na tym samym pojeździe.
Opony m.in.: przebite, przecięte, naprawiane, pogłębiane, "poząbkowane", uszkodzone w stopniu uniemożliwiającym analizę, z rozerwaniami, wyszarpaniami i "wybijaniami" w bieżniku nie są objęte gwarancją.
Gwarancja nie obejmuje opon o zużyciu bieżnika poniżej głębokości TWI (opon Aufine; Autogrip; Barkley poniżej 50%bieżnika) oraz opon naprawianych bez względu na sposób i zakres naprawy oraz na podmiot który ja wykonywał.
Prosimy przed zgłoszeniem reklamacji o zapoznanie się z warunkami gwarancji dostępnymi na naszej stronie internetowej autogum.com i respektowanie zapisów w nich ujętych.
Na reklamowanych oponach proszę zaznaczyć miejsce występowania zgłaszanej usterki. Bez zaznaczenia miejsca występowania usterki reklamacja nie będzie rozpatrywana ( nie dotyczy reklamacji opon na bicie, wibracje ).
Opony oraz felgi przekazywane do reklamacji muszą być czyste .
UWAGA !!! DYSTRYBUTOR U KTÓREGO PRODUKT ZOSTAŁ ZAKUPIONY * - WPISUJEMY FIRMĘ – SERWIS, KTÓRY SPRZEDAŁ REKLAMOWANY PRODUKT DO KLIENTA OSTATECZNEGO ( UŻYTKOWNIKA ).
UWAGA !!! JEŻELI REKLAMOWANY PRODUKT JEST DO ODBIORU POD INNYM ADRESEM NIŻ PODANY ADRES ZGŁASZAJĄCEGO REKLAMACJĘ TO PROSZĘ WŁAŚCIWY ADRES ODBIORU WPISAĆ W POLU "UWAGI" .